Tuesday, January 11, 2011

Short testimony by Z Bawn Ying (9.1.2011)


If Christ was not saved me, there is no way I can stand before you and share my testimony today. In Myanmar, I involved in the leading the praise and worship team. But I just did with as a duty. I got married at the age of 16 and after one year, I was in the jade mining business in Pha Kant; the jade land. After that I learned and worked about jewels and gems then I got more money. From there, my characters were ruined. I started to using drugs, gambling and all kind of bad things. When I got two children, my mother was worried about my situation to get worse, so she send me to Malaysia. But then, here also I became worst. That time, I realized my mother that when I slept, she sang the hymn song. I became to know Christ by songs. I became to pray to God and started to give my tithes and offerings. I started to put all my hopes on God and read the words of God and thanks God for giving my new life again.
ဇက္ဘြမ္ယိင္း၏သက္ေသခံခ်က္အက်ဥ္း (၉.၁.၂၀၁၁)
အကယ္၍ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္သာ ကၽႊႏ္ႈပ္ကိုမကယ္တင္ခဲ.ပါက ယခုအခ်ိန္တြင္ အမ်ား၏ေရွ.ေမွာက္၌ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ မတ္တပ္ရပ္၍ သက္ေသခံနိဳင္လိမ္.မည္မဟုတ္ပါ။ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ ျမန္မာနိဳင္ငံတြင္ရွိေနစဥ္တြင္ ဘုရားေက်ာင္း၌ ခ်ီးမြမ္း၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း ဦးေဆာင္လာခဲ.ပါသည္။ သို.ေသာ္ တာ၀န္၀တ္တၱရားအျဖစ္သာ လုပ္ေဆာင္ခဲ.သည္။ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ အသက္၁၆ႏွစ္အရြယ္တြင္ အိမ္ေထာင္က်ခဲ.ၿပီး ေနာက္တစ္ႏွစ္တြင္ ဖါးကန္.ေက်ာက္စိမ္းေလာကသို.ေရာက္ရွိကာ ေက်ာက္ပညာကိုေလ.လာရင္း ေငြမ်ားရရွိလာေသာအခါ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ အက်င္.စာရိတၱအပိုင္းတြင္ စတင္ပ်က္စီးယိုယြင္းလာသည္။ မွဴးယဇ္ေဆး၀ါး၊ ေလာင္းကစားႏွင္. အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ မေကာင္းမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္လာခဲပါသည္။ သို.ေသာ္ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ ကေလးႏွစ္ေယာက္ရရွိေသာအခ်ိန္တြင္ ကၽႊႏ္ႈပ္၏မိခင္သည္ ကၽႊႏ္ႈပ္၏အေျခအေနပိုမို ဆိုးရႊားလာမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင္. မေလးရွားနိဳင္ငံသို. ပို.ေဆာင္လာခဲ.ပါသည္။ သို.ေသာ္ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ ပိုမိုၿပီး ပ်က္စီးလာပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ ျမန္မာျပည္၌ ရွိေနစဥ္ ကၽႊႏ္ႈပ္အိပ္ေပ်ာ္ေနစဥ္ ကၽႊႏ္ႈပ္မိခင္သီဆိုခဲ.ေသာ ဓမၼေတးသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ျပန္လည္ သတိရမိခဲ.ပါသည္။ အကယ္စင္စစ္ ကၽႊႏ္ႈပ္သည္ သီ္ခ်င္းအားျဖင္.ခရစ္ေတာ္ကို သိရွိၿပီးေျပာင္းလဲလာပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ဘုရားထံသို. အသက္တာကိုဆက္ကပ္ၿပီး ဆယ္ဖို.တစ္ဖို.ႏွင္.အျခားအလွဴေငြမ်ားကို ေပးလွဴခဲ.ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ေၾကာင္. ေမွ်ာ္လင္.ျခင္း ျပန္လည္ရွင္သန္လာခဲ.ၿပီး အသက္တာအသစ္ကိုေပးေသာ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းလိုက္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment