Tuesday, February 15, 2011

Nang Nguen Lynn’s short testimony (13.2.2011)


As I became a Christian, in Myanmar I could not stay with my family members as my parents were passed away. So, God send me back to Malaysia again. This time, I vowed to be faithful to God in 2011. On 29.1.2011, I helped cooking the coconut noodle with sis. Catherine at her SPF project, my friend from my work called me by phone that my duty had been changed to 7 P.M to 4 A.M. I was very angry with her and said that I could not work at night and I will quite from my job. The next day I went to ACTS clinic to see the doctor for my disease. One of the medical worker told me that not much hope for me. So, I prayed to God that God will give me new job and get some documents while I am still living in Malaysia. On 7.2.2011 Monday night, when we gathered and prayed, I heard good news that the doctor from the clinic and signed on my referral letter and will be delivered to me. I was very happy. The next day I went to the train station and collected and I saw the documents included the UNHCR for registration by interview on 16.2.2011. I praised God for that. God is always good for us and I do really believe in Him now.
I regretted that I was not fully trust in Him before and now I will fully trust in Him.
နန္းေငြလင္း၏ သက္ေသခံခ်က္အက်ဥ္း (၁၃.၂.၂၀၁၁)
ကၽႊန္မသည္ ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာေသာအခါတြင္ ျမန္မာျပည္ရွိ မိဘမ်ားဆံုးပါးသြားေသာေနာက္တြင္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားႏွင္. အတူမေနထိုင္နိဳင္ခဲ.ပါ။ ထို.ေၾကာင္. ဘုရားသခင္သည္ ကၽႊန္မအား မေလးရွားနိဳင္ငံသို. ထပ္မံပို.ေဆာင္ခဲ.ျပန္သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ၂၀၁၁ ၌ ဘုရားသခင္အား ပိုမိုၿပီး သစၥာရွိရွိယံုၾကည္ပါမည္ဟု ကၽႊန္မသည္ ဘုရားသခင္အား ေျပာခဲ.ဖူးပါသည္။ ဆရာမကက္သရင္း၏ SPF project တြင္ ကၽႊန္မသည္ အုန္းနိဳ.ေခါက္ဆြဲ ခ်က္ခ်က္ကူေနေသာ ၂၉.၁.၂၀၁၁ ေန.တြင္ အလုပ္အတူတူ လုပ္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦးက ကၽႊန္မအား ဖုန္းေခၚၿပီး ကၽႊန္မ၏အလုပ္ခ်ိန္သည္ သူေငွးမွ ညေန ၇ နာရီမွ မနက္ ၄ နာရီအထိ ေျပာင္းလိုက္ေၾကာင္းေျပာေသာအခါ ကၽႊန္မသည္ ကၽႊန္မသူငယ္ခ်င္းအား စိတ္ဆိုးၿပီး မလုပ္နိဳင္ေၾကာင္းႏွင္. အလုပ္မွ ထြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာခဲ.ပါသည္။ ေနာက္တစ္ေန.တြင္ ကၽႊန္မခံစားေနရေသာ ေရာဂါတစ္ခုအတြက္ ACTS clinic သုိ.သြားေရာက္ျပသခဲ.ပါသည္။ က်န္းေရးလုပ္သားျဖစ္သူတစ္ဦးက ကၽႊန္မအား ေမွ်ာ္လင္.ခ်က္ မထားရန္အတြက္ ေျပာဆိုခဲ.ပါေသးသည္။ ကၽႊန္မသည္ ဘုရားသခင္ထံသို. အလုပ္အသစ္ရရွိရန္ႏွင္. မေလးရွားတြင္ ေနထိုင္စဥ္ စာရြက္စာတမ္းအေထာက္အထားရရွိရန္အတြက္ ဆုေတာင္းခဲ.ပါသည္။ ၇.၂.၂၀၁၁ တနလၤာေန.တြင္ ဆုေတာင္းစည္းေ၀း၌ ဆုေတာင္းေနစဥ္တြင္ ၾကားခဲ.ရေသာ သတင္းေကာင္းမွာ ကၽႊန္မအတြက္ ေဆးခန္းမွ ဆရာ၀န္မႀကီးက စာရြက္စာတမ္းလက္မွတ္ထိုးေပးလုိက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ႏွင္. ကၽႊန္မထံသို.လာေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၾကားသိရပါသည္။ ကၽႊန္မသည္ အလြန္ပင္ ၀မ္းေျမာက္မိပါသည္။ ေနာက္ေန.တြင္ ရထားဘူတာသို. ကၽႊန္မသည္ ထိုစာရြက္စာတမ္းကို သြားယူေသာအခါတြင္ UNHCR မွတ္ပံုတင္ရန္အတြက္ ၁၆.၂.၂၀၁၁ ေန.တြင္ ရက္ခ်ိန္းပါေသာ စာရြက္စာတမ္းကို ရရွိခဲ.ပါသည္။ ဘုရားသခင္အား ကၽႊန္မသည္ ခ်ီးမြမ္းခဲ.ပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကၽႊန္မတို.အတြက္ အစဥ္အၿမဲပင္ေကာင္းျမတ္ေသာ ဘုရားသခင္ျဖစ္ပါသည္။ ယခင္က ဘုရားသခင္အား အျပည္.အ၀မယံုၾကည္ခဲ.မိေသာအသက္တာအတြက္ ေနာင္တရၿပီး ယခုအခါတြင္ ဘုရားသခင္အား အျပည္.အ၀ ယံုၾကည္ကိုးစားသြားမည္ျဖစ္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment