Tuesday, February 15, 2011

Syama Nabo’s testimony (6.2.2011)


Even thought my salary was not enough, I managed to give my tithe offering. I went to bible study. I believe that the Holy Spirits give the individual spiritual gifts. I really want to accept the Holy Spirit and spoken in tongue. This year bible study leaded me and my friend speaking in tongue. Without Holy Spirit, we cannot do anything. We were blessed so we need to walk with Jesus.
ဆရာမနားဗို သက္ေသခံခ်က္ (၆.၂.၂၀၁၁)
ကၽႊန္မ၏လစာသည္ နည္းပါးခဲ.ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္.အတြက္ ဆယ္ပို.တစ္ပို.အလွဴေငြကို ဖယ္ထားခဲ.မိပါသည္။ ကၽႊန္မသည္ က်မ္းစာသင္တန္းတစ္ခုကို တက္ေရာက္ခဲ.ပါသည္။ ကၽႊန္မယံုၾကည္သည္မွာ သန္.ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ လူသားတိုင္းတို.အား ၀ိညာဥ္ေရးရာဆုေက်းဇူးကိုခ်ေပးပါသည္။ လြန္ခဲ.ေသာအခ်ိန္တြင္ ကၽႊန္မသည္ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင္.ျပည္.၀ၿပီး အျခားေသာဘာသာစကားျဖင္.ေျပာဆိုဆုေတာင္းျခင္းကို အလြန္လိုခ်င္ခဲ.သည္။ ယခုႏွစ္တြင္က်င္းပေသာ က်မ္းစာသင္တန္း ကၽႊန္မတို.အား အျခားေသာဘာသာစကားေျပာဆိုနိဳင္ရန္အတြက္ အေထာက္အကူျပဳခဲ.ပါသည္။ သန္.ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ကူညီမစျခင္းမရွိပါက မည္သည္.အရာမွ် ေအာင္ျမင္နိဳင္မည္မဟုတ္ပါ။ ကၽႊန္မတို.သည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံစားရေသာေၾကာင္. ဘုရားသခင္ႏွင္. ေန.စဥ္ေလွ်ာက္လွမ္းသင္.ပါသည္။

No comments:

Post a Comment