Tuesday, March 1, 2011

Sya Joshua’s sermon in brief (27.2.2011)


I went to bible school in India and I came to Yangon and opened the bible and language class there. But I felt very lonely cos I was away from home. I realized that God is with me although I was very upset. I learned the life of the men of God in bible how their ways of lives. If the Holy Spirit not teaching us, we will not know anything. So, we need to connect with God daily. I was thinking about “worshipping”. God is looking for the hearts of worships. Our bodies are temples for Holy Spirit. If our bodies not clean, we must confess the sins. Our bodies belong to God. We must have God’s love in our hearts.
ဆရာေယာရႈ၏ တရားေဟာခ်က္အက်ဥ္း (၂၇.၂.၂၀၁၁)
ကၽႊန္ေတာ္သည္ အိႏၵိယနိဳင္ငံတြင္ က်မ္းစာေက်ာင္းတက္ခဲ.ၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ.ကို ျပန္လာၿပီး က်မ္းစာသင္တန္းႏွင္. အဂၤလိပ္စာသင္တန္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ေပးခဲ.ပါသည္။ သို.ေသာ္လည္း ကၽႊန္ေတာ္သည္ ေနအိမ္ႏွင္. ေ၀းကြာေနေသာေၾကာင္. စိတ္ခ်မ္းသာျခင္းမရွိခဲ.ပါ။ စိတ္ဓါတ္က်ေနေသာအခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္သည္ ကၽႊန္ေတာ္ႏွင္.အတူရွိေၾကာင္း ျပန္လည္ နားလည္ခဲ.ရပါသည္။ က်မ္းစာထဲတြင္ပါရွိေသာ ဘုရားသခင္ကို ကိုးစားေသာလူမ်ားတို.၏ အသက္တာကို ေလ.လာမိခဲ.ပါသည္။ သန္.ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ သြန္သင္မႈမရွိပါက ကၽႊန္ေတာ္တို.သည္ မည္သည္.အရာကိုမွ် နားလည္နိဳင္မည္ မဟုတ္ပါ။ ထို.ေၾကာင္. ေန.စဥ္ ဘုရားသခင္ႏွင္. မျပတ္ မိတ္သဟာယဖြဲ.ရပါမည္။ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းဟူေသာ စကားလံုးကို ကၽႊန္ေတာ္သည္ စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူအား ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္လိုေသာႏွလံုးသားပိုင္ရွင္မ်ားကို လိုက္ရွာေနပါသည္။ ကၽႊႏ္ႈပ္တို.၏ခႏၵာကိုယ္သည္ သန္.ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ဗိမာန္ေတာ္ျဖစ္ပါသည္။ မသန္.ရွင္းပါက အျပစ္မ်ားကို ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ရပါမည္။ ကၽႊႏ္ႈပ္တို.၏ခႏၵာသည္ ဘုရားသခင္ ပိုင္ဆိုင္ပါသည္။ ထို.ေၾကာင္. ဘုရားသခင္.ထံမွလာေသာ ေမတၱာ ထားရွိရပါမည္။

No comments:

Post a Comment