Tuesday, March 1, 2011

Words of encouragement from Rev. Fin Thangi (27.2.2011)


Today, I experienced unexpected things happen to me; it made me very unhappy and burned. As I need to preach in a church, I finally concentrated on mind to God and prayed, I have peace in my heart like God spoke to me “you must forgive her”. Then, I thank God for giving me His words to control myself to others. Forgiving other’s people is blessing to us. If we are not forgiving others, God will not forgive our sins. I have Shan friend in Shan state. I had not told her about Jesus before. One day, she started to ask me about “Where Jesus has been now?”. I replied that Jesus is the God of eternity. She was wondered, one day if Jesus comes, I don’t want you to be in hell with Satan. So, I would like to encourage that if we have chances, we should not delay our mouths to speak out about Jesus to others. It is not called preacher who stands in front big crowds, but should call even having one listener. No matter what numbers of people we have, it is our responsibilities to preach, to pray for miracle taken place by using name of Jesus. The living God is with us, so we should not have any worry or shy to share gospel to others.
Rev. Fin Thangi ၏ တိုက္တြန္းခြန္အားေပးစကား (၂၇.၂.၂၀၁၁)
ယေန.တြင္ ကၽႊန္မသည္ မေမွ်ာ္လင္.ေသာ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခု ႀကံဳခဲ.ရၿပီး အေတာ.ကို စိတ္ဆိုးမာန္ဆိုးျဖစ္ခဲ.ရပါသည္။ ဘုရားေက်ာင္းထဲတြင္ တရားေဟာရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင္. ကၽႊန္မသည္ ဘုရားသခင္ထံသို ဆက္ကပ္ၿပီး ဆုေတာင္းခဲ.ပါသည္။ ထို.ေနာက္ ဘုရားသခင္.ထံမွ ထိုသူအားအျပစ္ကို ခြင္.လြတ္လိုက္ပါ ဟု ဘုရားသခင္.ထံမွ နိဳးေဆာ္မႈခံခဲ.ရပါသည္။ ထို.ေနာက္ သူတစ္ပါးအေပၚတြင္ စိတ္အား ထိန္းခ်ဳပ္နိဳင္ရန္ ခြန္အားေပးေသာေၾကာင္. ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းမိပါသည္။ သူတစ္ပါးအား ခြင္.လြတ္ျခင္းသည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာတစ္ခုပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သူတစ္ပါးအား အျပစ္မခြင္.လြတ္ပါက ဘုရားသခင္သည္လည္း ကၽႊႏ္ႈပ္တို.အား အျပစ္လြတ္မည္မဟုတ္ပါ။ ရွမ္းျပည္နယ္တြင္ ကၽႊန္မသည္ ရွမ္းသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိပါသည္။ သူအား ယခင္က ကၽႊန္မသည္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္အေၾကာင္း မေျပာျဖစ္ခဲ.ပါ။ တစ္ေန.တြင္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ မည္သည္.ေနရာတြင္ေရာက္ရွိေနပါသနည္းဟု ကၽႊန္မအား ေမးေသာအခါ ကၽႊန္မကလည္း သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္တည္ရွိလာေသာဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း သူတဖန္ၾကြလာေသာအခါ စာတန္မာရ္နတ္ႏွင္.အတူ ငရဲသို. ခ်လိုက္ေသာသူမ်ားတြင္ သူအား မပါ၀င္ေစလိုေၾကာင္း ေျပာျပခဲ.ပါသည္။ ခြန္အားေပးလိုသည္မွာ ကၽႊန္မတို.သည္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္အေၾကာင္း ေ၀ငွနိဳင္ေသာ အခြင္.အေရးႀကံဳလာပါက ႏႈတ္မေႏွးဘဲ ေ၀ငွေဟာေျပာနိဳင္ရမည္။ တရားေဟာဆရာသည္ လူအမ်ားေရွ.ေမွာက္တြင္ ရပ္ၿပီးေဟာေနသူကိုမွ တရားေဟာဆရာဟုေခၚတာမဟုတ္ဘဲ နားေထာင္ေသာသူ တစ္ဦးရွိလွ်င္ပင္ ထိုသူအား တရားေဟာဆရာဟု ေခၚပါသည္။ မည္သည္. အေရအတြက္ရွိေစကာမူ ႏႈတ္ကပါတ္ေတာ္ကို ေ၀ငွေဟာေျပာရန္ႏွင္. သခင္ေယရႈခရစ္နာမေတာ္ျဖင္. ဆုေတာင္းၿပီး နိမိတ္လကၡဏာျဖစ္ပြါးေစရန္ ျပဳလုပ္ရမည္။ အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္သည္ ကၽႊႏ္ႈပ္တို.ႏွင္.အတူရွိေနေသာေၾကာင္. စိုးရိမ္ ရွက္ေၾကာက္ရွင္းမရွိဘဲ သူတစ္ပါးတို.အား ေဟာေျပာေ၀ငွ ရပါမည္။

No comments:

Post a Comment