Wednesday, March 30, 2011

Testimony of Syama Naing Naing (Hanna) 6.3.2011


Ps. 125:1-2, I want to share the movement of my son; James Sang was 6 month years old. I laid him under a tree and picking up the vegetables nearby. Suddenly the numbers of 20-30 cows and oxen came to the place where I laid my son. I was shocked by seeing and thought that he was stepped and died. I took the stick and started chasing the animals from my son. I amazed that he still alive among those animals. I understand God protected my son.
Again in Chin state, me and my son; James were taking a bus travelling. Chin land is very mountainous. Our bus crashed by break failure. I was holding my son in the middle of the bus and could not jump out of it. Even others passengers got many injured, we narrowly escaped by God’s grace.
In Malaysia, we always afraid of polices and other authorities. One day me and other women took a taxi and went to Kota Raya to buy some food stuffs. Near Klang bus stop, there was Block Check for (Operasi). I told my friend to calm down. Fortunately, we manage to escape from that. We have living God on our side to protect us from every situation.
ဆရာမနိဳင္နိဳင္ (ဟန္န)၏ သက္ေသခံခ်က္အက်ဥ္း (၆.၃.၂၀၁၁)
ဆာလံ ၁၂၅း၁-၂ ကၽႊန္မ၏သား ဂ်ိမ္းဆဲန္း အသက္ ၆လအရြယ္တြင္ျဖစ္ပ်က္ခဲ.ေသာအရာကို သက္ေသခံလိုပါသည္။ တစ္ေန.တြင္ ကၽႊန္မသည္ သူအား သစ္ပင္တစ္ပင္ေအာက္တြင္ လဲခ်ထားခဲ.ၿပီး ဟင္းရြက္မ်ားကို ခူးေနခိုက္တြင္ မထင္မွတ္ဘဲ အေကာင္ေရ ၂၀-၃၀ မွ်ရွိေသာ ႏြားအုပ္သည္ သူ.အနားသို.ေရာက္လာခဲပါသည္။ ထိုႏြားမ်ားကို ျမင္လိုက္မိေသာအခါ လန္.သြားၿပီး ႏြားအုပ္က သားကို နင္းၿပီး ကၽႊန္မ၏သားသည္ ေသဆံုးသြားၿပီေလာဟု ေတြးထင္ခဲ.မိပါသည္။ တုတ္တစ္ေခ်ာင္းျဖင္. ႏြားမ်ားကို ေမာင္းထုတ္ပစ္လိုက္ေသာအခါ သားသည္ ႏြားအုပ္ၾကားမွအသက္ရွင္ေနလ်က္ရွိပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကၽႊန္မတို.အတြက္ အၿမဲပင္ကြယ္ကာေနပါေၾကာင္းနားလည္ခဲ.ပါသည္။
ခ်င္းျပည္နယ္တြင္ ကၽႊန္မႏွင္.သား ဂ်ိမ္းသည္ ကားစီးၿပီးခရီးသြားပါသည္။ ခ်င္းျပည္နယ္တြင္ ေတာင္ထူထပ္သည္။ ကားသည္ ပရိတ္ေပါက္ၿပီး တိမ္းေမွာက္သြားပါသည္။ သားအား ပိုက္ထားရေသာေၾကာင္. ကားေပၚမွ မခုန္ခ်နိဳင္ဘဲ ကားအလယ္တြင္သာထိုင္ေနခဲ.ပါသည္။ ကားမွလိုက္ပါလာသူမ်ားစြာ ဒဏ္ရာရရွိသည္။ ဘုရားသခင္.ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင္. လႊတ္ေျမာက္ခဲ.ပါသည္။
မေလးရွားနဳိင္ငံတြင္လည္း ရဲႏွင္. အျခားအာဏာပိုင္မ်ားကို အၿမဲေၾကာက္ရႊံ.ေနရပါသည္။ တေန. ကၽႊန္မသူငယ္ခ်င္းႏွင္.အတူ ကိုတာရာယာ သို.သြားေရာက္ကာ စားစရာမ်ားကို ၀ယ္ယူခဲ.ပါသည္။ ကလန္းကားဂိတ္တြင္ ရဲမ်ားက ကားမ်ားကို ပိတ္ကာထားၿပီး ေအာ္ပရာစီလုပ္ေနပါသည္။ ကၽႊန္မသူငယ္ခ်င္းအား စိတ္ေအးေအးေဆးေဆးထားရန္ေျပာဆိုခဲ.ပါသည္။ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင္. လြတ္ေျမာက္ခဲ.ပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္အသက္ရွင္ေသာဘုရားျဖစ္ၿပီး ကၽႊန္မတို.အား အၿမဲပင္ကြယ္ကာ ေစာင္.မေတာ္မူေၾကာင္း သက္ေသခံလုိက္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment